Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Mayıs 2010 Çarşamba

bi saaat oldu ancak gelebildim evime ...malumunuz öğrencilik işte.... o çok hoş ve aynı zamanda da bazen bıkkındıracak kadar kötü gidebilecek olan bi süreç ama hayatın anlam kazandığı,değerlendiği ve insanın kendini tanımlayabildiği en azından niye yaşadığına dair fikirlere sahip olduğu,sorguladığı,sorduğu,araştırdığı,gözlemlediği aşık olduğu ..........................ve bence en güzelide ankara da bi ankara lı kıza aşık olmak gibi bişey ankara da öğrenci olmak.. nice şiirler yazıldı ..şarkılar söylendi ve ankaralılara aşık olunmaması şeklinde olan tüm dayatmalara rağmen galiba aşık olmak istiyorum bu günlerde.. içim ayrı bi kıpır ... ve ankaralı olmayan birini istiyorum artık bu memur ve öğrenci şehrinde.. aslında bu gün çok güzel şeyler oldu ..seminere gittim .. tiyatroya gittim çok hoş şeyler yaşadım.. paylaşımlar edindim ve yazımın ilk cümlelerinde bile böylesine şeyler yazcağım aklıma gelmezdi .. gene sabahlamam gerekecek .. yarın gene deney var .. ve raporumu yazmadım daha ... ama uykusuzum .. gözlerim birbirini özleyen iki sevgili gibi kapanmak istiyorlar birbirlerine .. ah bende kapansaydım ne olurdu içimde yanan bu sevda yeline ... artık tövbe ankaralı sevmeyecem ... çünkü ankara da aşık olmamalı insan .. uslu uslu okulunu okumalı zaten yeteri kadar okululları zor .. e kardeşim yani hakkımız yokmu yani aşık olmaya .. o zaman bende istanbul uma gider orda aşık olurum ........ ama duy beni ey ankara ..... ben sende aşığım senin güneşinle uyanıyor ve havanı soluyorum ....

2 yorum:

  1. Sevgili kardeşim sanırım okurken aşık olmamalı insan. Normal dönemde bile zor gidiyor zaten.

    YanıtlaSil
  2. iranlı bir şair derki: aşka uçarsan kanadın yanar, buna cevaben mevlana derki : aşka uçmazsan kanat neye yarar ....zor giden aslında aşk değil onu zorlaştıranlar ya biziz bazen veya karşı taraf ... sağlıcakla... onuncu köyün adamı ..

    YanıtlaSil