Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Nisan 2010 Pazar

ve insan
kimi zaman insan karamsarlığa düşer ya ve öyle amaçsızca bekler dolanır ve bir yol bulamaz aslında neye ne yol bulacak onuda bilemez ya öyle kala kalır ya galiba bende biraz öyleyim ..............................
bi bulanıklık var üstümde bu akşam gülmek için sadece bahaneler arıyorum ve bulamıyorum ..........hayat bu işte oldukça garip bişey aslında.çok güzel bi umutla başlarsınız ama bu böyle gitmez bi türlü.siz ne kadar zoralarsanız bile.hani insan kendini bazen çok şanssız hisseder ya bende öyle bi yerdeyim şimdi galiba.benim aklıma hep bi şiir gelir///.göç biter biter şarkı yaz olur.///.. güzel bi şirdir benim sevdiğim bi adam söylüyor.yok bu akşam hiç veremiyorum kendimi ben bişeye .. en iyisi başımı patlatacak olan bu ağrıyla baş etmek ve hayatıma kaldığım yerden devam etmek ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder