Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Nisan 2010 Perşembe

YAŞANMIŞLIKLAR ÜZERİNE
öncelikle yazımı takip eden arkadaşlara teşekkür ederek başlamak istiyorum ..çok sağolun..:))çok mutlu oldum..ne bileyim öyle insan heycanlanıyor işte ,tatlı ve kendini hiçte saklamayan cömert bi mutluluk hissi veriyor insana ... ve bunu çokta güzel verebiliyor..zira..
aslında ben de herkes gibi biraz hayalperestim ve galiba benimki biraz fazlaca.evet bende herkes gibi düş kurarım ve dolunay olmasın; olmasın isterim yaşadığım memlekette ama bu arada kurtlarda ulusun ve sokak köpekleri aç kalmasın isterim... herkes kadar hayalci ve gerçeklerle yüzleşebilecek kadar korkak ve değiştirebilecek kadar cesaretli olmalı derim ben .. galiba birzda öyle.
hep tek bi konuya değinmek isterim ama biraz zorlanacam ...çünkü çok karışık bi kafa yapısına sahibim aslında ne istediğimi biliyorum ama ve bunu bilmekte cesaret verebiliyor bazen ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder